وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی

وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مشاوره با وکیل سایبری فتا و جرایم اینترنتی

وکیل سایبری فتا معتمد شما کیست؟ شاید فکر کنید که شما به چنین وکیلی نیاز ندارید و مشاوره وکیل جرایم اینترنتی برای افراد دیگری است. اما باید این ادعا را با یک سؤال دیگر پاسخ گفت. آیا شما نیز از خیل بی‌شمار کاربران اینترنت در ایران و جهان هستید؟ اگر در حال مطالعه‌ی این متن باشید واضح است که پاسخ شما مثبت است. بنابراین اگر تا به کنون چنین شخصی را نمی‌شناختید بهتر است از الان درباره‌ی آن کمی مطالعه کنید! 

حتما می‌دانستید که خیلی از افراد ممکن است در طول دوران زندگی خود نیازمند یاری گرفتن از وکیل شوند . اما وکیل سایبری فتا و یا مشاوره وکیل جرایم اینترنتی شاید برای بسیاری عبارتی ناآشنا و غریب باشد. وکیل سایبری فتا یا جرایم اینترنتی کسی است که به پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فضای مجازی یا دادسراهای ویژه جرایم رایانه‌ای به طور تخصصی رسیدگی کرده و به موکلان خود مشاوره می‌دهد. در این یادداشت قصد داریم تا درباره این موضوعات کمی صحبت کنیم.

وکیل سایبری فتا کیست

در درک موضوع و مفهوم وکیل سایبری فتا باید با این نکته توجه داشت که منظور از این عبارت، وکیل اینترنتی نیست. بلکه فرد مذکور شخصی است که با توجه به قوانین مصوب کشور، و آشنایی با جهان اینترنت و فضای سایبر به فعالیت در حوزه‌ی وکالت و در رابطه با جرایم و دعاوی‌ای می‌پردازد که بر اساس یا بستر اینترنت رخ داده‌اند. 

وکیل سایبری پلیس فتا

بنابراین به یاد داشته باشید که وکیل سایبری فتا ارتباطی با وکلایی که به صورت اینترنتی اقدام به ارائه مشاوره می‌نمایند، ندارند. وکیل موسوم به وکیل سایبری، در اصل شخصی است که مانند بسیاری از دیگر وکلا که تنها در یک حوزه به نقش آفرینی پرداخته و در آن زمینه، حرفه‌ای محسوب می‌گردند. در دنیای امروز اینترنت، ممکن است افراد زیادی به مشاوره وکیل جرایم اینترنتی نیاز پیدا کنند.

پیشینه‌ی وکیل سایبری فتا

در کشور ما اولین قوانین درباره‌ی جزئیات استفاده قانونی از کامپیوتر در اواخر دهه هفتاد و اوایل 70 تصویب شد. البته باید سالها می‌گذشت تا در سال 88 مجلس قانون جرایم سایبری را تنظیم کند. در این قانون که در چندین ماده‌ی مختلف نگارش یافته است، حدود قوانین و تخلفات متصور در حوزه‌ی جرائم رایانه‌ای و نیز اتهامات گوناگون و مجازات آنان صحبت به میان آمده است. 

مهمترین نقشی که این قانون داشت کنار گذاشتن بلاتکلیفی و تعارف از سوی ضابطین دادگستری برای برخورد با قانون شکنانی بود که با سوء استفاده از ناشناس بودگی و آزادی عملی که اینترنت در اختیار آنان می‌گذاشت. در حال حاضر اعمالی که در فضای مجازی جرم‌انگاری گشته‌اند بالغ بر ده‌ها مورد می‌باشند که در پرونده‌های بسیاری متهمین در رابطه با آنان مورد تفهیم اتهام قرار گرفته‌اند. در حال حاضر هم مهم‌ترین قانونی که وکیل سایبری فتا برای دفاع از پرونده‌های موکل خود باید به آن مسلط باشد همین قانون مصوب ۱۳۸۸ است. این قوانین ممکن است درباره‌ی جرایم عینی و قابل درک و یا جرایم نیازمند در اختیار داشتن اطلاعات فنی صحبت نمایند.

مشاوره با وکیل سایبری فتا

از جمله این اتهامات که وکیل سایبری فتا باید در آن‌ها فعالیت کند می‌توان به جرایم دسترسی غیر مجاز، سرقت و تحریف در اطلاعات به منظور سرقت یا کلاه‌برداری اینترنتی، جعل اطلاعات، تجاوز به حریم خصوصی از طریق انتشار اطلاعات محرمانه یا خصوصی افراد، تهدید به افشای اسرار و اخاذی، مدلینگ و رفتارهای ساختارشکنانه و یا شالوده شکنی و نیزانجام معاملات غیر قانونی اعم از رمزارزها و یا شرط‌بندی اشاره کرد. در این قانون درباره‌ی انواع هک و ایجاد دسترسی‌های غیرمجاز، سرقت اطلاعات حساس، توهین افترا و آزار در محیط مجازی اینترنت، کلاه‌برداری‌های اینترنتی مانند فیشینگ و انتشار بدافزار و یا انتشار اکاذیب بحث شده است.

موفقیت در پرونده‌ها با وکیل سایبری فتا

یک وکیل سایبری فتا برای موفقیت درپرونده‌های خود باید علاوه بر آشنایی با قوانین مطروحه در قانون و دارا بودن قدرت مذاکره بالا، بایستی از حوزه‌ی کامپیوتر و آی‌تی اطلاعات قابل قبولی داشته، و بتواند به شکل روشن مصداقهای سوءاستفاده از بسترهای اینترنتی در جهت نقض قانون و یا حقوق دیگران را نشان داده و یا از عدم وقوع آنان در برخی دیگر از پرونده‌ها دفاع کند. بسیاری از پرونده‌هایی که یک وکیل سایبری فتا در آنان درگیر می‌شود از پیچیدگی‌های زیادی برخوردارند. در بسیاری از آنان نیز امکان اثبات وقوع جرم به صورت عینی وجود نداشته و یا متهمان در خارج از کشور سکونت دارند.

مشاوره وکیل جرایم اینترنتی

در دعاوی حقوقی سایبری برای این که وکیل فضای سایبر بتواند حضور موفقی در دادگاه‌های جرایم رایانه‌ای داشته باشد، نه تنها بر قوانین سه گانه‌ی فوق تسلط عمیقی داشته باشد، بلکه باید بتواند به طور مداوم به سایر قوانین مدنی دیگر نیز استناد کرده و عینیت آسیب‌های وارده‌ی ناشی از نقض آن قوانین را به محضر دادگاه نشان دهد. همچنین این دادگاه‌ها مانند هر دادگاه دیگری شرایط و الزامات خاص خود را دارند.

نحوه دریافت مشاوره وکیل جرایم اینترنتی

هر کسی ممکن است نیازمند به درخواست مشاوره وکیل جرایم اینترنتی را پیدا کند. در گذشته لازم بود تا برای اعطای وکالت و یا عقد قرارداد باید به دفتر وکیل رفته و مراحل لازم و یا مشاوره پیش از آن را انجام می‌دادید. بعدها امکان مراجعه به دفاتر حقوقی که وکلای مختلفی را کنار هم جمع می‌آورد میسر شد. در حال حاضر برای درخواست وکیل می‌توانید از روش‌های برخط مانند تلفن، اینترنت و یا اپلیکیشن‌های مختلف نیز متصل گشته و مشاوره وکیل جرایم اینترنتی را در اسرع وقت به دست آورید.

 
وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی...
ما را در سایت وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی دنبال می کنید

برچسب : وکیل سایبری فتا,مشاوره وکیل جرایم اینترنتی,وکیل سایبری,وکیل جرایم اینترنتی,شهرداد, نویسنده : شهرداد بازدید : 447 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 16:12

کامپیوتر گیمینگ و لپ تاپ گیمینگ

در بازار امروز تجهیزات الکترونیک، انواع کامپیوتر گیمینگ یا در سال‌های اخیر، لپ تاپ گیمینگ از پرطرفدارترین محصولاتی است که در حوزه‌ی بازی‌های کامپیوتری مطرح گردیده است. کامپیوتر گیمینگ یک رایانه شخصی می‌باشد که از امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی برای اجرای بازی‌ای رایانه‌ای برخوردار است. بازی‌های رایانه‌ای هر سال در حال پیشرفت و نیز –اصطلاحا- سنگینتر شدن هستند. دلیل این امر رقابت استودیوها در عرضه‌ی واقعی‌ترین تجربه از دنیای مجازی در مقابله با دنیای حقیقی است که موجب می‌شود پردازش اطلاعات آن‌ها برای کامپیوتر گیمینگ هر روز سخت‌تر و سخت‌تر شود.

ویژگی‌های یک کامپیوتر گیمینگ

برای این که یک سیستم رایانه‌ای به عنوان کامپیوتر گیمینگ یا لپ تاپ گیمینگ شناخته گردد باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. نخستین این ویژگی‌ها استفاده از قدرتمند‌ترین و آخرین مدل‌های پردازنده‌های مرکزی و نیز دارا بودن پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه است.

 کامپیوتر گیمینگ

 این رایانه‌ها از مقدار زیادی حافظه‌ی رم و نیز حافظه‌ی داخلی زیادی برخوردارند. علاوه بر این رایانه‌های بازی یا گیمینگ از صفحات نمایش بزرگ و با کیفیتی نیز برخوردارند. دیگر ویژگی‌ای که می‌توانید با کمک آن از گیمینگ بودن یک دستگاه مطلع شوید، ظاهر فانتزی‌تر آن در مقایسه با دیگر کامپیوترهاست.

مزیت لپ تاپ و کامپیوتر گیمینگ نسبت به کنسول‌ها

همان طور که می‌دانید بازی‌های عرضه شده از سوی استودیوهای بزرگ معمولا برای کنسول‌های مختلفی عرضه می‌گردند. این کنسول‌ها برخلاف انواع کامپیوتر گیمینگ یا از محدودیت‌های خاص رنج می‌برد. از جمله بر خلاف کامپیوتر گیمینگ تنها می‌تواند به عنوان یک مدیوم بازی به کار گرفته شود و امکان ارتقا سخت‌افزاری را نیز ندارد. همچنین کنسول‌ها بر خلاف لپ تاپ گیمینگ امکان جا به جایی نداشته و باید در محل و هنگام اتصال به برق شهری مورد استفاده قرار گیرند.

این در حالی است که با در اختیار داشتن لپ تاپ گیمینگ می‌توانید حتی هنگامی که به چنین امکاناتی دسترسی ندارید نیز از گجت خود استفاده کنید. ضمنا کامپیوتر و لپ تاپ گیمینگ در مزیت استفاده‌ی چند منظوره مشترک هستند. مهمترین استفاده‌ی چند منظوره‌ای که از مدل‌های رایانه‌های مخصوص بازی می‌شود، استفاده از آنان به عنوان ابزار پردازش قدرتمند برای کاربردهای طراحی گرافیکی سه بعدی و نیز رندر نرم‌افزارهای تدوین فایل‌های ویدئویی است. در این مورد لپ تاپ گیمینگ می‌تواند از دو مزیت قابل حمل یا پرتابل بودن و نیز پردازش قدرتمند نسبت به دیگر همتایان خود کمک‌های زیادی را به کاربران خود ارائه دهد.

 کامپیوتر گیمینگ و لپ تاپ گیمینگ

نتیجه‌گیری

هر ساله افراد زیادی هنگام خرید لپ‌تاپ به این موضوع فکر می‌کنند که آیا لپ تاپ گیمینگ خریداری نمایند یا لپ تاپ معمولی. با وجود بهره بردن کامپیوتر گیمینگ از سخت افزارهای قدرتمند‌تر قیمت این مدل‌ها در مقایسه با دیگران به نسبت بالاتر است. به همین علت پیش از خرید رایانه‌ی خود باید پیش بینی کنید که آیا واقعا به این نوع لپ تاپ‌ها نیاز دارید یا خیر. باید توجه داشته باشید که بسیاری از لپ‌تاپ‌هایی که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شوند نیز دارای کیفیت بالا وخوبی هستند و می‌توانند برای سال‌های طولانی به عنوان یک سخت‌افزار قدرتمند مورد استفاده قرار گیرند. در لوتوس لپ تاپ شما می‌توانید با مشاهده و مقایسه‌ی مدل‌های مختلف در مورد خرید خود تصمیمات لازم را اتخاذ نمایید.

وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی...
ما را در سایت وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی دنبال می کنید

برچسب : کامپیوتر گیمینگ, لپ تاپ گیمینگ, نویسنده : شهرداد بازدید : 437 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 23:16

خرید سیم کارت 912 با شماره رند

سیم کارت 0912 اولین سیم کارت دائمی ایران است که به بازار سیم کارت عرضه شد. بسیاری از افرادی که از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده میکنند؛ به خصوص برای کسب و کار خود به دنبال یک شماره رند هستند. چرا که یکی از روش هایی که می توان در نگاه مشتریان کمی جایگاه خود را تثبیت  کرد؛ استفاده از یک سیم کارت رند است.

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت 0912 با شماره رند برای هر خانم و آقایی که با گوشی تلفن همراه خود کار می کند یکی از نیازهای ضروری است. 

خرید سیم کارت 912 به دلیل مزایایی که دارد، در میان افراد بسیار رایج است. در این مطلب با نام بردن انواع کد سیم کارت 912 و مزایای هر یک، یک راهنمای جامع برای خرید سیم کارت 0912 تهیه شده است.

چرا سیم کارت رند؟

یکی از روش هایی که می توانید در نگاه مشتریان کمی جایگاه خود را تثبیت کنید این است که از یک سیم کارت رند استفاده کنید. داشتن سیم کارت رند برای هر کسی که با گوشی تلفن همراه خود کار می کنند یکی از نیازهای ضروری است. وقتی سیم کارت رند دارید برای مشتری های خود ارزش بیشتری قائل می شوید و این می تواند جایگاه بالایی در نگاه مشتری بسازد. وقتی که مشتری خیلی راحت شماره تلفن شما  را به یاد می آورد خیلی سریع می تواند با شما ارتباط برقرار کند که این ارزش افزوده ای برای شما ایجاد خواهد کرد.

در دنیایی پرمشغله امروزی که افراد خیلی از تاریخ ها ، اعداد مهم زندگی شان و حتی تلفن همراه خود را به یاد نمی آورند داشتن سیم کارت رند می تواند تفاوتی ایجاد کند و از این تفاوت لذت ببرید.

اینکه به یک سیم کارت رند می گویند و به بقیه نمی گویند به خاطر ترتیب قرار گرفتن اعداد در کنار هم است. این اعداد طوری کنار هم چیده می شوند که دارای آهنگ و ریتم خاصی باشد، به خاطر سپردن و به یادآوری آن راحت باشد. هر چه شماره تلفن شما راحت تر و سریع تر در ذهن مخاطب شما حک شود مرغوبیت آن شماره بالاتر است و به همان نسبت باید عدد بیشتری بابت آن پرداخت کنید.

امروزه بسیاری از کسب و کارها دوست دارند به نوعی در ذهن مشتری ماندگار شوند چه بهتر این ماندگاری با شماره تلفن همراه آن ها باشد، یعنی یکی از راه های دسترسی مشتری به آنها. داشتن سیم کارت رند می تواند راه برقراری ارتباط با افراد را بسیار راحت کند.

از طرفی خرید سیم کارت 0912 رند شما و بیزینس تان را شیک و مدرن نشان می دهد و وجود یک سیم کارت رند در کسب و کارها بسیار پر اهمیت است و اگر بودجه کافی برای خرید این نوع سیم کارت ها ندارید میتوانید برای مدت محدودی آن را اجاره کنید و کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید و از فواید و مزایای سیم کارت رند استفاده کنید و به بالاترین میزان فروش خود برسید.

انواع کدهای سیم کارت 0912 برای خرید

خرید سیم کارت 0912 کد 0 

کد صفر 912 به خط موبایلی گفته می‌شود که پس از پیش شماره 912، عدد صفر می‌آید. 

به همین علت اگر بخواهید شماره‌ای رند یا شماره‌ای خاص بین آن‌ها پیدا کنید، بسیار راحت‌تر از کدهای دیگر و قدیمی‌تر است. افرادی که شماره موبایل برایشان مهم است ممکن است از کد صفر نیز استقبال زیادی کنند.

مهم ترین ویژگی های این سیم کارت، قیمت بسیار مناسب و تنوع شماره های آن است.  

خرید سیم کارت 0912 با شماره رند

ممکن است تصور کنید سیم کارت‌های کد صفر برخی از قابلیت‌های سایر کدها را ندارند که با قیمت کمتری فروخته می‌شوند. ولی بهتر است بدانید کد صفر هیچ فرقی با سایر کدهای 912 ندارد. دلیل قیمت پایین آن، قدمت کمتر آن است.

آنتن دهی سیم کارت و اینترنت در این نوع سیم کارت هیچ تفاوتی با دیگر کدها ندارد و کیفیت عملکرد آن کاملاً مشابه آن‌هاست. از این رو می‌توانید خرید سیم کارت 0912 با کد 0 را به راحتی و با قیمت مناسب انجام دهید.

خرید سیم کارت 0912 کد 1 

​سیم کارت 912 کد 1 به شماره تلفنی گفته می‌شود که بعد از پیش شماره 912، عدد 1 قرار گرفته است. 

از آنجا که خرید سیم کارت 0912 با کد 1، اعتبار اجتماعی بسیار بالایی دارد و برای استفاده تجاری و برندینگ مناسب است؛ طرفداران بسیاری دارد ولی این کد از سیم کارت همراه اول، قیمت نسبتا بالایی دارد.

خرید سیم کارت کد 1 باعث می‌شود در اولین تماس، خود را فردی معتبر جلوه دهید و در معاملات و مذاکرات کاری خود بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. اکثر مدیران شرکت‌های بزرگ و افراد صاحب نام مشتری‌های اصلی این سیم کارت‌ها محسوب می‌شوند و می‌توانید شما هم برای خرید این سیم کارت‌های معتبر هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

خرید سیم کارت 0912 کد 2

سیم کارت‌های 912 هر چند مربوط به شهر تهران است ولی در سطح کشور به علت اعتبار بالایی که دارند از آن‌ها استفاده می‌شود. خرید این سیم کارت مزایای بسیاری دارد. از جمله اعتبار مناسب، مناسب برای تبلیغات و داشتن قیمت مناسب تر نسبت به کد ۱.

برای خرید سیم کارت 0912 باید از مراکز معتبر کمک بگیرید. برخی از سیم‌کارت‌ها که دارای کد معتبر مانند 1 یا 2 هستند، به علت قدمتی که دارند معمولاً پیدا کردن خط صفر آن‌ها به سختی صورت می‌گیرد؛ اما برای خرید سیم کارت 0912 صفر با کد 2 می‌توانید از نمایندگی همراه اول محبی که یکی از معتبرترین مراکز خرید سیم کارت است کمک بگیرید. این مرکز سیم کارت‌های کد 2 صفر و کارکرده را به مشتریان ارائه می‌دهد و می‌توانید بین تعداد زیادی سیم کارت، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید

اگر جزو افرادی هستید که باید هر چه سریع‌تر رشد کنید و ارتباطات برای شما و کسب و کارتان اهمیت بالایی دارد، قطعاً داشتن یک سیم کارت معتبر جزو ضروری‌ترین نیازهای شماست. سیم کارت 912 کد 2 از گزینه‌هایی است که می‌توان از آن در این زمینه بهره برد.

خرید سیم کارت 0912 با کد 3

از مهمترین مزایای خرید سیم کارت 0912 با کد 3 می توان به این موضوع اشاره کرد که این سیم کارت از دسته کدهای قدیمی سیم کارت است و نسبتا شناخته شده است. همچنین قیمت میان رده ای دارد و عموما اکثر جامعه قدرت خرید آن را دارند

خرید سیم کارت 0912 کد 9 

به سیم کارتی که شماره آن پس از پیش شماره 0912 عدد 9 وارد می‌شود، سیم کارت کد 9 می‌گویند. از مزایای خرید سیم کارت 0912 با این کد این است که تنوع بالایی داشته و قیمت این سیم کارت نیز ارزان است.

کلام آخر

برای خرید سیم کارت 0912 رند با توجه به اعدادی که خودتان می پسندید و به کسب و کارتان هم هماهنگ باشد می توانید به وب سایت رند مراجعه کنید و بهترین سیم کارت را با قیمت کمتری خریداری کنید. وب سایت رند یک سایت مرجع در این زمینه است که میتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی...
ما را در سایت وبلاگی برای نوشته های جذاب و کاربردی دنبال می کنید

برچسب : خرید سیم کارت 0912, نویسنده : شهرداد بازدید : 464 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 0:51

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :